Diisel-Hübriid EVO
Kirjutanud Sven   
Reede, 11.Jun.2010 20:53

 

Jaanuaris paljastus Mitsubishi plaan hakata järgmise põlve sportsedaani Evo XI pakkuma hübriidina. Nüüd teatati, et koguni naftahübriidina – diislina. On see ikka aus ja hea plaan?

 

Otsuse taga on teadagi surve langetada süsihappegaasi heitmete taset ning olla üleüldse keskkonnasõbralikum, vahendab Autocar. Kuuldavasti olevat Mitsubishi peakontoris kaalutud tõsiselt Evo kui sellise elutee üleüldse peatada. Kuhu me oleme küll jõudnud?

Diiselmootori ja elektrilise jõuallika koostöös soovitakse kiirus 100 km/h saavutada vähema kui viie sekundiga. Keskmiseid heitmeid tuleb samas hoida alla 200 g CO2/km. Juhitavuse ning jõu maapinnale kandumise eest vastutab edasiarendatud versioon Mitsubishi tänasegi Evo nelikveo süsteemist S-AWC.

Diisli teed minek on Mitsule karm otsus. Sellise autoga ei saa ju enam võistlussarjadest osa võtta, kus taoliste tegelaste tarvis klassid puuduvad. Samuti pole Jaapan ning USA – selle masina põhiturud – diiselautodest üldiselt reeglina just eriti vaimustuses.

 

Minu kommentaar:

Ei tea, kas antud uudis on ka tõene või ainult "naised saunas rääkisid" stiilis kuulukas, aga mõte diisel evo´st ajab minul igatahes seljakarvad turri ... ja mitte heas mõttes Smile

 

Aktiivsed teemad foorumis

    Could not get any data from the forum, please check the configuration.