Uus Colt
Uue generatsiooni väikeauto Colt jätkab Mitsubishi sõiduautode dünaamilist stiili, mis toodi esmakordselt välja uuenenud Lanceri tooteperekonnaga. Nüüd ilmestab ka Colti esiosa reaktiivhävitaja-stiilis radiaatorivõre, dünaamilisema kujustuse on saanud ka esi- ja tagalaternad, aknapiilarid ning põrke-rauad.
Uuel Coltil on suurendatud ka sõidukindlust ja –dünaamikat. Esmakordselt kasutatakse pidurdusjõu assistenti ja püsikiirusehoidjat. Auto interjöör on ühtlasi muutunud eksklu-siivsemaks, lisandunud on mitmed uued lahendused – infotabloo näidikuplokis, püsi-kiirusehoidja ja helisüsteemi juhtnuppudega nahkrool. Aegreleega varustatud laternad valgustavad peale süüte väljalülitamist mõnekümne sekundi jooksul juhi koduteed ("coming home" funktsioon). Ja sina arvasid, et väike autoga sõitmine ei ole stiilne :) | |
| | Uus Lancer
Saage tuttavaks uue Mitsubishi Lanceriga - sportsedaaniga, mille rabavat välimust suudab üle trumbata vaid meeliülendav sõiduelamus. Uus Lancer on täiuslik kombinatsioon tõeliselt nägusatest kerekontuuridest ja äärmiselt tugevast kandekonstruktsioonist. Kuhu iganes teie pilk rändab - Lanceri jõuline ja sportlikult voolujooneline hoiak pääseb alati esile. Ei midagi üleliigset, ei midagi maitsetut - lihtsalt äärmiselt praktiline ja ahvatlev auto, mis otsekui loodud teedeavaruste jaoks.
Lanceri sportsedaane pakume nii 1,5- ja 1,8-liitrise bensiinimootoriga kui ka 2-liitrise turbodiiselmootoriga. 2008. a. lisanduvad mudeliperre veel tuliuue välimusega ülierk Lancer Evolution ja mahukas 5-ukseline Lancer Sportback.
Huvitavat lugemist, põnevaid fakte ja meeleolukaid pilte Lancerist leiab meie minisaidilt - seda nii Lancer sportsedaani (eestikeelne info) kui Evolutioni kohta (ingliskeelne info).
Kõikidele Silberautost ostetud Mitsubishi sõidukitele antakse ulatuslik garantii, mis kehtib 3 a või läbisõiduni kuni 100 000 km. Lisaks tasuta MAP-kaart, mis tagab autoabi rohkem kui 30 Euroopa riigis kuni auto saab 10-aastaseks. | |
| | Uus Lancer Sportback
Lanceri perekonna uusim liige Sportback on ühtaegu sportlik ja ruumikas auto. Ralli-autodelt pärit dünaamilised jooned valitse-vad ka viieukselise luukpäraga sõiduki kujustuses. Alustades agressiivsest, lennukidisainist mõjutatud esiosast kuni massiivse tagapõrkeraua ja katuse-spoilerini, väljendab Sportbacki iga joon dünaamikat. Kõrgema varustustasemega Sportbackil on 18-tollised kergmetallveljed, lisaks võib tellida ka süsinikviimistlusega keredetailid.
Lancer Sportbacki jäik, tugevdustega kere ja sõltumatu vedrustus kindlustavad hea juhitavuse ka kõige järsemates kurvides. Jõuallikate valikus on 2-liitrine turbodiisel-mootor ja 1,8-liitrine bensiinimootor, mille juurde pakutakse ka roolilt juhitavat sporttrežiimiga variaatorkäigukasti.
Auto maitsekalt funktsionaalne sisedisain pakub rohkelt mugavust. Sportlikud istmed on varustatud käetugede ja panipaikadega. Luukpära-lahendus ja ühe nupuvajutusega kokkuklapitavad tagaistmed loovad sportli-kule autole mahuka pagasiruumi. Sport-backi tippvarustuse hulka kuuluvad ka Rockford Fosgate´i kvaliteetaudiosüsteem ja navigatsiooniseadmega Mitsubishi multi-meediakeskus. Lancer Sportbacki värvi-valikus on 8 erinevat keretooni, autode hinnad algavad 235 000 kroonist.
Kõikidel autodel on ulatuslik garantii, mis kehtib 3 aastat või kuni läbisõiduni 100 000 km, millest esimesed 24 kuud on läbisõidu piiranguta. Läbiva korrosiooni garantii katab läbiroostetamise 12 aasta jooksul. Lisaks saate autoostuga kaasa tasuta MAP-kaardi (Mitsubishi Motorsi autoabipaketi), mis kehtib kuni 10 aastat ja millega on Teie mobiilsus tagatud rohkem kui 30 Euroopa riigis ööpäevaringselt.
Huvitavat lugemist Lancer Sportbacki kohta koos pildi- ja videomaterjaliga leiab www.lancer-sportback.eu (erinevates võõrkeeltes). | |
| | Lancer Evolution X Kuulsusrikka ajalooga sportauto Mitsubishi Lancer Evolution on jõudnud kümnendasse põlvkonda. Evolutioni pöördeliselt täiustatud tehnoloogiat toetab ka auto uuenenud välimus.
Lancer Evolution on saadaval kolmes erimudelis: MT GSR, TC-SST GSR ja TC-SST MR. Kõigil mudelitel on vahejahuti ja ülelaaduriga 4-silindriline MIVEC-turbo-mootor võimsusega 295 hj. See jõuallikas arendab maksimaalset pöördemomenti 366 Nm. Mudelil MT GSR on viiekäiguline manuaalkäigukast, TC-SST-mudelid aga kasutavad kahesidurilist kuuekäigulist automaatkäiguvahetust, mis juhitav ka roolil asuvate valitsatega): ülekandesüsteemi üks sidur osaleb otseselt käikude vahetamises, teine sidur aga võimaldab järgmise käigu eelvalimist kas siis juhi poolt suunatuna või automaatselt, arvuti kaudu.
Autol on uus nelikveosüsteem S-AWC (Super All Wheel Control), kus aktiivse stabiilsusprogrammiga (ASC) varustatud keskmise diferentsiaali (ACD - Active Center Differential) tööd juhib arvuti. S-AWC reguleerib iga ratta pöörlemis- ja pidurdusjõudu eraldi, mis tagab parima teelpüsivuse igas sõidusituatsioonis. Sellel veoskeemil on ka kolm eraldi seadistust – asfalt, kruus ja lumi – mille abil saab juht vastavalt teeoludele valida parima nelikveo seadistuse.
Uuel Mitsubishi Evolutionil on varasemast mudelist 30 mm võrra laiem rööbe ja 25 mm võrra pikem teljevahe.
Autosportlikult agressiivne keredisain pakub eelkäijast paremat aerodünaamikat. Need omadused kindlustavad stabiilsemad kiirendusomadused ja täpsema kurvide läbimise.
Kõigile uutele Mitsubishi autodele antakse ulatuslik garantii, mis kehtib 3 aastat või kuni läbisõiduni 100 000 km, millest esimesed 24 kuud on läbisõidu piiranguta. Läbiva korrosiooni garantii katab läbiroostetamise 12 aasta jooksul.
Autoostuga saate kaasa tasuta MAP-kaardi (Mitsubishi Motorsi autoabipaketi), mis kehtib kuni 10 aastat ja millega on Teie mobiilsus tagatud rohkem kui 30 Euroopa riigis ööpäevaringselt: kui vajate rikke, õnnetuse, varguse või vandalismi tõttu abi, siis helistage lihtsalt kaardil näidatud numbrile. | |
| | Mitsubishi Grandis Tegemist on mahtuniversaaliga, mis taaselustab kire teede, ruumi ja nooruse sõltumatuse vastu. Lisaks täiesti innovatiivsele disainile ning praktilisele ja luksuslikule salongile saate nautida ka auto kõrgkvaliteetset tehnoloogiat ning erakordset vastupidavust.
Ametlikest esindustest ostetud uutele Mitsubishidele kehtib ööpäevaringne tasuta autoabi (MAP) üle Euroopa.
Mitsubishi Grandis garantii 3 aastat. | |
| | Uus Outlander Outlanderi sitke ja sportlik disain reedab Mitsubishi Motorsi nelikveo juuri. Need avalduvad juhitavuse ja sõidumugavuse tasemes, mis on Outlanderi hea välja-nägemise vääriline. Outlander püsib kindlalt teel ka kõige erinevamates tingimustes, sealhulgas maastikusõidul. See on auto, mis lausa sunnib endaga sõitma. Jõuülekande ümberlülitamiseks kaksikveolt nelikveole või vastupidi kulub vaid silmapilk – te ei pea tegema muud, kui valima keskkonsoolil asuva lülitiga sobivaima režiimi: - 2WD – esivedu, - 4WD – nelikvedu (tagaratastele edastata-vat pöördemomenti reguleeritakse auto-maatselt, olenevalt sõidutingimustest ja tee-oludest), - 4WD LOCK – lukustatud nelikvedu (osa pöördemomendist edastatakse alati taga-ratastele).
Kui vajate ohtralt pöördemomenti maastiku-sõiduks, väiksemat kütusekulu pikamaa-/linnasõiduks või veate järelhaagist, on Outlanderi 6-käiguline manuaalkäigukastiga 2,0-liitrine diiselmootor just Teie jaoks. Kui eelistate bensiinimootorit, siis meie 2,4-liitrine MIVEC-jõuallikas pakub aastate-pikkuse sõidunaudingu kas 5-käigulise manuaal- või 6-käigulise variaatorkäigu-kastiga.
Värvivalikus on 10 erinevat tooni (must, sinine, tumehall, rohekashall, hõbehall, valge, pärlvalge, beež, metallikpunane ja tulipunane) ning varustustasemeid on samuti erinevaid.
Kõigile uutele Mitsubishi autodele antakse ulatuslik garantii, mis kehtib 3 aastat või kuni läbisõiduni 100 000 km, millest esimesed 24 kuud on läbisõidu piiranguta. Läbiva korrosiooni garantii katab läbiroostetamise 12 aasta jooksul.
Autoostuga saate kaasa tasuta MAP-kaardi (Mitsubishi Motorsi autoabipaketi), mis kehtib kuni 10 aastat ja millega on Teie mobiilsus tagatud rohkem kui 30 Euroopa riigis ööpäevaringselt: kui vajate rikke, õnnetuse, varguse või vandalismi tõttu abi, siis helistage lihtsalt kaardil näidatud numbrile. | |
| | Uus Pajero – maasturite tipptase Neljanda põlvkonna Pajero on 4x4 tehnoloogia etalon. See auto on saanud maailma raskeimal Dakari kõrberallil enim võite. Kuid Dakar on midagi enamat kui lihtsalt võidusõit - ekstreemne maastik ja kurnavad tingimused on osutunud parimaks katsepolügooniks, et lihvida rohkem kui 70-aastast asjatundlikkust nellikveo alal. Nii ekstreemseid tingimusi kui Dakari rallil ei pruugi te kundagi kogeda, kuid võite olla kindel, et Pajero tehnoloogia on neid tunda saanud. Teie naudite vaid oma klassi parimat pöörderaadiust ning aeglusti ja diferentsiaallukustitega lülitatavat SS4-II nelikvedu, lisaks veel ka Rockford Fosgate audiosüsteemi ning stiilset interjööri.
Pajero disaini ja tehnoloogia täiustamine pole parandanud mitte ainult juhitavust, mürakindlust ja ohutust, vaid ka suutlikkust ja mugavust.
Pajero 3,2-liitrine otsesissepritsega Di-D on saadaval nii manuaal- kui automaat-käigukastiga, aga kui eelistate bensiini-mootorit, pakume 3,8-liitrist 24 klapiga V6 SOHC MIVEC jõuallikat
Pajero on saadaval nii sportliku kolme-ukselisena kui ka esindusliku viieukselisena, kusjuures viimast versiooni saab muuta sekunditega kas 2-kohaliseks furgooniks või hoopis 7-kohaliseks luksuslikuks pere-autoks. | |
| | L200 - valikuvabadus L200-s on piisavalt ruumi viiele reisijale ja eeskujulik turvalisusvarustus. Mitsubishi eksklusiivne Super Select nelikveosüsteem tagab parima teelpüsivuse igas olukorras ning oma klassi parim pöörderaadius võimaldab teile parima manööverdusvõime ka kitsastes tingimustes.
Erinevad valikuvõimalused. Kodus, tööl ja vabal ajal. Kolm kabiiniversiooni ja erinevatele maastikutingimustele vastavad tehnilised omadused rahuldavad erinevad nõuded nii kaubaruumi kui ka sõidurõõmu osas. Mitsubishi L200 annab vabaduse nautida ja teha oma valikuid- sujuvalt ühendada töö ja hobid. Nautida oma elustiili.
Minge proovisõidule ja veenduge, et pikapautode ajastus on pööratud uus lehekülg. | |
| |
|
|
|
Aktiivsed teemad foorumis
Could not get any data from the forum, please check the configuration.
|